40-årsfirandet i Göteborg

Oscar obergstrand22 at gmail.com
Tors Aug 4 14:37:43 CEST 2016

Hejsan alla glada ankister!
Härom dagen var jag i Göteborg och då fick jag en intressant idé, NAFS(k) skulle ju fira 40 år med en sammanställning den 24 september i samband med bokmässan och ett föredrag på seriescenen på söndagen den 25. Då tänkte jag; Skulle det inte va kul om NAFS(k) kunde ha ett gemensamt besök på Liseberg fredagen den 23. Så jag kollade på deras hemsida; de har öppet mellan kl. 15 & kl. 23 då. Och sedan så kollade jag och såg att de har gruppbiljetter: http://liseberg.se/sv/Priser1/Grupphafte/?headertype=showLogo
Hoppas det är någon mer än jag som tycker det skulle va kul!
Kvack & Hej/Koll. 2934 Oscar Bergstrand