SV: Frågor: Del 3

Steamboat Willie m8100 at abc.se
Mon Aug 29 21:18:10 CEST 2016

Jo, nu är det ju så att  koll. Stefan Diös, TEA har varit med så länge i
föreningen (ja, man kan nästan tro att han varit med sen allra första början
som när föreningen bara var ett litet ägg)
Att han borde ha minst två generationer medlemskort också. Kanske tre...

Nu har mina excelfiler för det senaste medlemskortet försvunnit, så jag kan
inte kolla, men min gissning är att koll. Diös har minst fyra medlemskort
(om han inte slarvat bort något på vägen).

// Steamboat Willie