Re: SV: Frågor: Del 3

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Mon Aug 29 21:52:59 CEST 2016

Bror Steamboat:

>Nu har mina excelfiler för det senaste medlemskortet försvunnit, så jag kan
>inte kolla, men min gissning är att koll. Diös har minst fyra medlemskort
>(om han inte slarvat bort något på vägen).

Jag fick mycket tidigt ett medlemskort av den
äldre sorten där det stod LIVSTID. Det slarvade
jag mycket riktigt bort nån gång under de väldigt
många år då jag innehade det. I teorin har jag
något ännu äldre kort som jag i teorin kan ha
bevarat. I praktiken må det i så fall betraktas som svårhittat.