Frågor

Hampus Johansson j.hampus at yahoo.se
Mon Juni 20 19:53:11 CEST 2016

 Hmm, om man skulle våga ställa några frågor här. Ja, jag testar och ser om någon svarar.
Frågor om NAFS(K)
1. Vem kom på samt vem har ritat Nafs(k)´s logotyp?2. Vem kom på mottot "In Donaldismo Veritas"3. Hur kommer det sig att de tre grundarna fick nr 314-316? blev inte alla medlemmar samtidigt?4. Hur många medlemmar hade Nafs(k) som mest?5. Vem är den västligaste kollusorn i Sverige? (undrar mest detta eftersom jag tror det kan vara jag)6. När skapades denna lista?
Det var allt jag kom på nu.
Koll. 2936 Hampus. Johansson