Re: En ordningsfråga!

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sön Okt 9 17:21:02 CEST 2016

> Nu har jag tävlat. Tre fel, tretton rätt. Känns som ett ankistiskt resultat!

Hurra! Inte bara ett ankistiskt resultat, utan även bra resultat, att
döma av hur det brukar gå för mig, och då har jag ändå skrivit in alla
händelserna.
(Jag undrar hur Stefan eller Greger (skulle) klara(r) sig.)

I förlängningen tänker jag mig att vi ska ha blandade ankistiska
händelser, som att Törnrosa har premiär, Disneyworld öppnar eller
första avsnittet av Phineas & Ferb sänds, men just pga av föreningens
jubileum kändes det rätt att börja med föreningsfrågor.