Re: Ordningsfrågan med film (9)

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Tors Mars 2 12:40:52 CET 2017

Hampus skrev:
> Du skrev att större delen av den här veckan blir det filmfrågor. Vad blir det sedan för frågor?

Nu har jag ett svar: Special bara idag med tema DON ROSA!

Det börjar med i vilken ordning några avsnitt av Joakims liv utspelar
sig. Mer ska jag inte säga i förvåg om dessa frågor som är jättesvåra
för mig själv. Detta blir inte flera dar i sträck om Rosa utan bara
idag (tillsvidare i alla fall).

Det vore jätteroligt om inte bara the usual suspects spelar utan att
de denna gång även får mäta sig med sådana som brukar visa stor
Rosa-kunskap när det är sådana frågetävlingar, som t.ex. Mats Nilsson
och Stefan Diös (puff puff).

Tävlingen finns som vanligt på https://nafsk.se/ordning/

/699 (som noterar att det var en helt ny vinnare igår)