FW: Don Rosa till Bergrummet

Mats Nilsson mats.nilsson at sth.kth.se
Tors Nov 9 19:12:21 CET 2017

                             Hej!

Se nedan information om ett generöst erbjudande till NAFS(k):s medlemmar i samband med Don Rosas besök. Om någon här på listan ännu inte är medlem, men känner att det har var den extra motivation som krävdes för att bli det, kan hen se här hur en gör för att bli medlem i vår eminenta förening.
http://www.nafsk.se/blimedlem.html

Ankhälsningar
/Mats Nilsson, Ordförande NAFS(k)

From: Kajsa Logan-Müller [mailto:kajsa at bergrummet.com]
Subject: Don Rosa till Bergrummet

Hej Mats!

Jag heter Kajsa Logan-Müller och jag jobbar på Bergrummet, det nyöppnade leksaks- och seriemuseet på Skeppsholmen. Som du säkert vet så får vi besök av den legendariska Don Rosa här i Bergrummet den 20e och 22 november! Vi vill gärna erbjuda dig och övriga medlemmar i NAFS(k) ett par special-erbjudanden.

Erbjudande 1: Som trogen Ankist så betalar du endast 390 kr för entré + boken ”Joakim von Ankas liv” som ni kan få signerad av Don Rosa när ni kommer (Ord. pris 440 kr)
Erbjudande 2: Då vi gärna vill ha Ankister här mest hela tiden, så betalar ni ordinarie pris för entré + boken, dvs 440 kr, men då får ni även ett årskort till Bergrummet - Tidö Collection of Toys and Comics, som då naturligtvis innebär gratis inträde i ett helt år.

Schemat ser ut som följer:
Måndag 20 november:            Don Rosa signering 15:00-18:00
                                                            Don Rosa Q&A 18:00-19:00

Onsdag 22 november:             Don Rosa signering 16:00-20:00

För att boka någon av de här erbjudandena, så kan ni kontakta mig direkt, på kajsa at bergrummet.com<mailto:kajsa at bergrummet.com>, eller genom att ringa 08-599 08 430, och fråga efter Kajsa eller Oscar.
Samma erbjudanden gäller naturligtvis även om man hellre kommer och bokar/köper på plats, mot uppvisande av någon sorts bevis på att man är medlem i er fina förening.

Jag hoppas på att få se många Ankister här! Vi ses!

Med vänliga hälsningar / Best regards
Kajsa Logan-Müller

Bergrummet

Familjeupplevelser i Bergrummet AB

Besöksadress: Svensksundsvägen 5, Skeppsholmen
Fakturaadress: Tidö Rytterne 725 92 Västerås
mail: kajsa at bergrummet.com<mailto:kajsa at bergrummet.com>
tel: +4673-690 69 81