Auktion på årsmötet

Mats Nilsson mats.nilsson at sth.kth.se
Sön Apr 15 13:00:37 CEST 2018

                    Hej!

Nästa lördag (21/4) kl. 13.13 är det dags för NAFS(k):s eminenta årsmöte. Mötet hålls i lokalen Åttingen på Reimersholmsgatan 45 i Stockholm. Utöver mötesförhandlingarna blir det förstås som vanligt filmvisning, frågesport och auktion. På auktionen kommer bl a fyra stycken "Jag-böcker" att säljas, närmare bestämt "Jag, Musse Pigg",, "Jag, Långben", "Jag, Farbror Joakim" och "Vi två, Kajsa och Kalle", Alla fyra böckerna är i gott skick, om än ej toppskick (lite gulnat omslag). Utropspris kommer att vara 50 kr styck. Passa på och kom till mötet och fynda (och ha allmänt ankistiskt trevligt, förstås). Alla ankister är välkomna, medlemmar så väl som andra intresserade!

Ankhälsningar
/Mats Nilsson, Ordförande NAFS(k)