Re: Ankpärmar

Johan Groth johan.groth at gogab.se
Tis Feb 12 08:28:29 CET 2019

Det fanns minst tre olika pärmar som kom under olika perioder. De hade antingen två metalklämmor som man satte fast tidningen med i över- och underkant eller (i de senare versionerna av pärmar) av en metalstav som gick från topp till botten i ryggen. Jag kan fota dem när jag kommer hem i kväll :-)

Hälsningar
/Johan