Hjälp! En serie saknas.

Hanna Strömberg hanna at hannastromberg.com
Tors Mars 7 17:20:14 CET 2019

Hej!

Jag undrar om nån av er kan hjälpa mig med en sak? Pga jobb behöver jag skriva av texten ur en serie, men jag har den inte hemma. Och eftersom jag är en idiot är det bråttom.

Det är fråga om ”Den tvärrandiga sibiriska piparen” ur KAP 298. Av någon anledning har vi ett glapp i vår samling just där.

Är det någon vänlig ankist som har KAP 298 och kan fota av sidorna och skicka till mig? Behöver inte vara bättre bilder än att jag kan läsa vad det står. EXTREMT MYCKET TACK PÅ FÖRHAND.

Hanna