Re: Senaste Kalle Anka & Co omöjlig att hitta i GBG

Stefan Dis pyas at tele2.se
Tors Sep 19 17:44:03 CEST 2019

Har ocks ftt hra att tidningen kommer att
finnas till salu p bokmssan i Gteborg nsta
vecka. S lnge den nu rcker. ;-)

S Dis

Simon och Per S:

> alla fall inte vara ngot fel p
> distributionen  - snarare r det efterfrgan som underskattats.
>
>Eller s kanske de helt planerat r njda med uppmrksamheten dessa
>eftertraktade nummer fr?

Nja, jag fick ett inofficiellt besked frn
frlaget om att de verkligen hade frskt vrka
ut en massa extra blaskor till butikerna i vst
just denna vecka. Sen vet man ju inte hur det
funkade p alla stllen och jag vet inte heller
hur de dr sakerna gr till. Men avsikten har nog
nd varit att det skulle bli bttre n frra gngen.

Dock rder det nog inte mycket tvivel om att de
r njda med uppmrksamheten ... :-)

S Dis

---
https://www.avg.com