Re: Senaste Kalle Anka & Co omöjlig att hitta i GBG

Stefan Diös pyas at tele2.se
Tors Sep 19 17:44:03 CEST 2019

Har också fått höra att tidningen kommer att
finnas till salu på bokmässan i Göteborg nästa
vecka. Så länge den nu räcker. ;-)

S Diös

Simon och Per S:

> alla fall inte vara något fel på
> distributionen  - snarare är det efterfrågan som underskattats.
>
>Eller så kanske de helt planerat är nöjda med uppmärksamheten dessa
>eftertraktade nummer får?

Nja, jag fick ett inofficiellt besked från
förlaget om att de verkligen hade försökt vräka
ut en massa extra blaskor till butikerna i väst
just denna vecka. Sen vet man ju inte hur det
funkade på alla ställen och jag vet inte heller
hur de där sakerna går till. Men avsikten har nog
ändå varit att det skulle bli bättre än förra gången.

Dock råder det nog inte mycket tvivel om att de
är nöjda med uppmärksamheten ... :-)

S Diös

---
https://www.avg.com