Re: Senaste Kalle Anka & Co omöjlig att hitta i GBG

Stefan Dis pyas at tele2.se
Tors Sep 19 16:05:34 CEST 2019

Simon och Per S:

> alla fall inte vara ngot fel p
> distributionen  - snarare r det efterfrgan som underskattats.
>
>Eller s kanske de helt planerat r njda med uppmrksamheten dessa
>eftertraktade nummer fr?

Nja, jag fick ett inofficiellt besked frn
frlaget om att de verkligen hade frskt vrka
ut en massa extra blaskor till butikerna i vst
just denna vecka. Sen vet man ju inte hur det
funkade p alla stllen och jag vet inte heller
hur de dr sakerna gr till. Men avsikten har nog
nd varit att det skulle bli bttre n frra gngen.

Dock rder detnog inte mycket tvivel om att de r
njda med uppmrksamheten ... :-)

S Dis

---
https://www.avg.com