Re: Senaste Kalle Anka & Co omöjlig att hitta i GBG

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Tors Sep 19 15:10:14 CEST 2019

> På de ställen där jag frågade tycktes det i alla fall inte vara något fel på distributionen  - snarare är det efterfrågan som underskattats.

Eller så kanske de helt planerat är nöjda med uppmärksamheten dessa
eftertraktade nummer får?

(Själv hade jag lägligt nog beställt en gratis provprenumeration på
tre (?) nummer som råkade sträcka sig över Kalmar-numret, så det är en
av de få KA-tidningar från de senaste åren som jag äger. Det var allt
en god affär för mig!)