Re: Är det här nåt nån vet nåt om?

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Sön Aug 16 17:55:16 CEST 2020

Inte så mycket att veta, väl. Den var en ganska kortlivad (73-74?) sak med
blandat innehåll - inte en ren serietidning - inriktad mot lite yngre barn.
Så du borde ju ha varit del av målgruppen, Erik.
En spekulativ tanke är att den kanske var tänkt att konkurrera med Bamse,
som kom ungefär samtidigt? Men det kan förstås vara helt fel också. Och om
det var så, kan man ju inte säga att de lyckades precis.