Kommande Barks-bok

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sat Aug 22 18:33:32 CEST 2020

Joakim Gunnarsson tipsade i NAFS(k):s Facebook-grupp om en kommande tjock
bok, "Carl Barks: Paintings and Drawings 1966-1971". Den finansieras via
kickstart på denna sida:

https://www.kickstarter.com/projects/1703446723/carl-barks-paintings-and-drawings-1966-1971/

Portot för att skicka en bok hit är högt, men det finns ett alternativ att
köpa tio böcker till samma adress i EU för totalt 550 USD. 55 dollar kan
jag gärna betala för denna och jag undrar om det inte finns möjlighet att
dra ihop tio intresserade i Stockholmsområdet. Jag misstänker att jag vet
fler som passar in på detta här än i Facebookgruppen, så jag pejlar
Stockholmscentrerat intresse här.

Jag bor i och för sig i Uppsala själv, men passar gärna på att hämta en bok
i Stockholm så småningom (leverans är beräknad till januari nästa år) och
tänker det är värt det jämfört med även en säkert ganska dyr
"internleverans" inom Sverige. Och om den som står som mottagare kan tänka
sig att hålla på några böcker ett tag skulle det kunna öka antalet
intresserade som är i Stockholm mer sällan. Svara gärna öppet eller privat
(så kan jag summera).