Kvack x 60

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sön Juli 5 07:49:08 CEST 2020

Grattis, Stefan!

Minns ni "Ordningsfrågan" på NAFS(k):s webbsidor? För att ära Stefan så är
det ett särskilt Stefan Diös-tema på dagens ordningsfråga!
Gå till https://nafsk.se/ordning/ och få helt vanliga ordningsfrågor med
Disneyfilmer. När ni är redo så logga in och tävla så får ni särskilda
Stefan Diös-fakta att sortera kronologiskt istället!