Kvack x 60

Stefan Diös pyas at tele2.se
Sön Juli 5 22:05:10 CEST 2020

Jag kände en fruktansvärd press att delta i detta
hemska evenemang och lyckades efter vissa besvär
logga in. Svarade direkt fel på första frågan och
kan konstatera att jag nog inte vinner detta.
Mycket besvärligt. Det fanns händelser som jag
knappt ens kände till och då har jag inte ens nån
aning om hur många punkter som fanns som jag aldrig fick se.

Kunde dock notera en slamkrypare. Jag fick en
fråga som jag säkert vet har två svar: "Stefan
Diös flyttade till Bromma". Detta har skett vid
två distinkt olika tillfällen i mitt liv. Kanske
tog maskinen hänsyn till det, vad vet jag. Jag
råkade i alla fall få rätt på detta. (Vilket ju
är en aning enklare om det finns flera svar.)

Kvack och kvack.