Kvack x 60

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sön Juli 5 22:23:50 CEST 2020

> Jag kände en fruktansvärd press att delta i detta
> hemska evenemang

Hurra!

Det fanns händelser som jag
> knappt ens kände till och då har jag inte ens nån
> aning om hur många punkter som fanns som jag aldrig fick se.

Hur kom nu detta till? Jo, det fanns förstås en mängd fakta redan inmatade
där du nämns i frågor om NAFS(k):s historia. Till detta lade jag i kanske
alltför stor hast till en hög till med tidsbestämda fakta utan
ank-knytning, men utan jättemycket research.
(Vänta bara till hundraårsdagen! Då ska det finnas jättemånga
välresearchade frågor om varenda pingismatch och om när du köpte dina
första sandaler!)

> Kunde dock notera en slamkrypare. Jag fick en
> fråga som jag säkert vet har två svar: "Stefan
> Diös flyttade till Bromma". Detta har skett vid
> två distinkt olika tillfällen i mitt liv.

Detta tänkte jag inte på! Det är det första tillfället som detta skedde som
avses. Jag lägger till ett "för första gången" till frågan nu, så blir det
kanske lättare för såna som ännu inte tävlat.