kalleanka.com

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sat Jan 9 22:41:18 CET 2021

Jag noterade faktiskt den domänen sommaren förra året och tittade då på
archive.org och fick en bild av att det gått till ungefär som du beskrev
(fast inte med detaljen att det var just KAP du varit intresserad av
förstås!). Jag är inte intresserad att ta över, men det var kul att höra av
dig och få bekräftat hur det var!