Prenumerantadresser

Stefan Diös stefan.dios at mhmail.se
Fre May 21 12:28:32 CEST 2021

Japp, öppning på kortsidan med en flik, det är
jag också rätt säker på. Jag minns inte heller om
det var någon logotyp eller liknande tryckt på,
förutom mottagaradressen som jag alltså har för
mig var tryckt. Men man tycker ju att det borde
ha funnits någon avsändaradress.

Ingen som minns kuverten som var framme på vårt
möte för ett tag sen? Nån måste ju ha köpt dem.
Eller har jag drömt allt om det?

S Diös