Carl Barks svenska tidningar

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sön Okt 1 08:08:41 CEST 2023

Det är väl en privatinbindning, snarare än en utgåva i sig, antagligen
med ännu tidigare ankor i volym 1. Lämnade Barks själv in en hög med
utländska tidningar han fått till en bokbindare? Eller var det Dell
som gjort detta och gav honom en hel samling?
De skriver att ett äkthetsintyg från Bonhams följer med, Nuvarande
säljaren köpte kanske boken på auktion från Bonhams. Jag hittar inte
detta eller någon hel katalog över Barks-saker som Bonhams sålde på
nätet, utan bara några enstaka saker nu.