Paradproblem

Stefan Diös stefan.dios at mhmail.se
Mon Okt 9 10:00:43 CEST 2023

Kvack, kära ankister. Nu behöver jag ert bistånd
igen. Man är då alldeles hjälplös.

Är det någon som till äventyrs innehaver Glada
julparaden från 1983? Den ska se ut så här:

https://inducks.org/issue.php?c=se%2FGJP1983#b

Jag tycker det var ganska nära att jag hade den
själv. Jag översatte detta häfte åren 1982, 1984,
1985, 1986, 1987, 1988, 1989 och 1990, så jag har
arkivex i hyllan av dessa. Även av övriga utgåvor
har jag lyckats skaffa rätt många. Men en lucka
finns där. Den man behöver. Suck.

Om någon som läser detta har möjlighet att skicka
mig foton/inskanningar av de sidor jag behöver,
gärna inom ett par dagar, så kontakta mig på
denna mejladress för vidare info. Tack på förhand!