Varningar

Kjell Croné kjell.crone at ifsworld.com
Ons Jan 2 17:16:51 CET 2002

> Kan någon lösa dessa varningar?
Några kan lösas nu, övriga löses senare.

> Dat:se/1965-07f      #288 creator <Walter Bjorne> is not in
> the legend file
> Skall Walter Bjorne läggas till i creators.dbl-filen?

Ja, jag tycker det, trots att han inte är serietecknare, utan en
illustratör.
Han har gjort en stor mängd bioaffischer och några av dem har använts i rent
reklamsyfte i KA&Co.
Dessa affischer kommer väl dessutom någon gång i framtiden att indexeras.

>Dat:se/BARN 2d       #288 hero <Lulubelle> is not in the legend file
>Någon som skall läggas till?

Ja, men det finns fler än en Lulubelle, så vi (Harry) måste först bestämma
hur de ska indexeras.
Jag har för mig att Lulubelle i BARN 2d är Bongos flickvän, men jag ska
kolla för säkerhets skull.

>Dat:se/BARN 2d       #291 hero <TH> should be indicated as <THU>
>Dat:se/BARN 2e       #291 hero <TH> should be indicated as <THU>
>Stämmer dessa? (THU = Stampe)

Jepp!

kjell