Varningar

Kjell Croné kjell.crone at ifsworld.com
Ons Jan 2 21:20:54 CET 2002

Stefan :
>Kan någon lösa dessa varningar?
>Dat:se/1964-05d      #467 Field XAPP <LW,BW,Fifer Pig,Fiddler Pig>
>in issue file is really different from XAPP <BW,LW,TLP> in story file
skall vara [xapp:LW,BW,Fifer Pig,Fiddler Pig]

>Dat:se/1964-19d      #296 hero <DD> does not appear in xapp <HDL2>
>(add ! to hero if this is intentional)
skall vara [hero:DD!]

>Dat:se/1964-19g      #467 Field XAPP <LVD,GD,Billy Goat,GU>
>in issue file is really different from XAPP <DD,HDL,LVD> in story file
se/1964-19g skall vara [storycode:W LVD 4-08], inte -07

>Dat:se/1964-41b      #451 Credit for art <PAl>
>overruled by data from story file <FAb>
skall vara FAb

>Dat:se/BARN 2d       #288 hero <Lulubelle> is not in the legend file
>Någon som skall läggas till?
Detta är i alla fall Bongos flickvän Lulubelle och hon bör läggas till.
Men som sagt, det finns en annan flicka med detta namn. I någon YM eller ZM
tror jag.
Harry får väl hitta på något bra här. Personligen tycker jag att denna
Lulubelle ska heta Lulubelle, eftersom hon förekommer flera gånger.
Den andra är väl en engångsfigur.

kjell