Grisar

Stefan Persson reimersholme at hotmail.com
Sön Mars 24 15:54:29 CET 2002

----- Original Message -----
From: "Fredrik Ekman" <ekman at lysator.liu.se>
To: "Inducks-se" <inducks-se at stp.ling.uu.se>
Sent: den 24 mars 2002 14:42
Subject: RE: Grisar

> Det är alltså ingen idé att söka sanningen i någon av Internets listor.

OK. Jag har nu ändrat det hela så att det står:

Fifer Pig            ^ Den första lilla grisen ^ Den ene av grisarna heter
Bror Lustig, den andre Bror Hurtig. Men vem är vem? (inducks-se
020320-020324)Fiddler Pig          ^ Den andra lilla grisen ^ Den ene av
grisarna heter Bror Lustig, den andre Bror Hurtig. Men vem är vem?
(inducks-se 020320-020324)
Practical Pig        ^ Bror Duktig,Praktiske grisen,Den tredje lilla grisen

Inte så bra, kanske, men jag kommer inte på något bättre... Kommentaren om
grisarnas namn kommer *inte* att synas för allmänheten.

Stefan