Stora otympliga böcker

kcr at inducks.org kcr at inducks.org
Tis Juli 18 10:39:36 CEST 2006

Stefan:
> Jag försöker komma fram till vilka böcker i svenska Inducks
> som tillhör serien med stora otympliga böcker
> där titlarna ofta börjar med ordet "jag".
> Jag har hittat följande: ...

Oj, är det så många!
Själv tröttnade jag ganska snabbt på dessa böcker, så jag saknar många av
dem.
De flesta är klart övervärderade på antikvariaten, tycker jag.
De två "365 dagar med ..." är nog de bästa.

Hur är det med "Disneys Julafton Från oss alla till er alla..." (DJA)?
Det är i alla fall en tjock bok, men kanske ska stå på egna ben.

Annars ser det ut som att du hittat samtliga.

Kjell