IT-serier

Tommy Svensson 044352242 at telia.com
Sön Feb 13 19:09:07 CET 2000

Hallå ja. Så dåliga är väl inte IT-serierna så att
man ska mail-bomba kalle-förlaget eller fixa fram
en massa protest-listor eller...... Okej, det är
ju inte så att man går och längtar efter serierna
men de tillhör ju inte botten-träsket i tidningens
historia. 60-tals kommersialismen var väl betydligt
sämre. Flummiga manus, usla dialoger och en
tecknarstil som jag kan göra bättre med en penna
i munnen. T ex bolltrolleri från 42/64 kan ju inte ens
den mest inbitne ankist tycka om eller....
Usch, nu låter ju jag lika gnällig men det bjuder jag på.

TS