Favorit i repris

Lars Petrus lars at netgate.net
Tis Okt 10 08:15:07 CEST 2000

At 0:07 +0100 10/10/00, Stefan Diös wrote:
>Det betyder att jag just precis nu har
>översatt en tredjedel av alla Kalle Ankor som nånsin har kommit ut.

Dessutom är ju Stefan, som jag brukar upprepa för att genera honom,
Sveriges mest lästa författare. Eller ska man säga skribent?

Jag är inte säker på att det stämmer, men vem skulle det annars vara?
Det är väl uppåt en miljon som läser hans texter varje vecka?

"The mind is like a parachute. It doesn't work unless it's open.
                                --- Frank Zappa

Lars Petrus, San Francisco, California  -  lars at netgate.net
http://u1.netgate.net/~mette/lars/