Den Kompletta Årgången?

Christian Medin christian.medin at swipnet.se
Tis Apr 3 18:59:14 CEST 2001

Hej
Jag är 15 år och funderar på att börja prenumerera på den kompletta årgången för att kunna läsa de lite äldre serierna.
Jag har prenumererat på KA&Co i 7 år och vill gärna läsa de omtalade gamla klassikerna.
Jag undrar om det är värt pengarna att köpa "Den kompletta årgången" eller om man ska köpa Guldböckerna istället. Nackdelen med de är att det bara finns Barks serier och att de äldre böckerna börjar få ganska höga priser. Eller tycker ni att jag ska försöka hitta serietidningar med klassiker i seriebodar?

Vad tycker ni?

/Christian

ps Hur många böcker är det tänkt att komma ut med "den kompletta årgången"?