SV: Efterlysning!

Patrik Öbrink vsg982s at tninet.se
Tis Feb 26 09:26:22 CET 2002

Stefan Diös:
> Tja, eller 00-talet... Det måste vara "Direktör Ankas uppgång och fall"  av
> Andreas Pihl och Colomer, KA 7-9/00, som avses.

Oj, var den så ny. Där ser man, det finns guldkorn i den nya serieproduktionen också. Det måste ha varit något speciellt med den där serien, eftersom varken jag eller min vän vanligtvis brukar komma ihåg de nya serierna även om de ofta håller en hyfsad kvalitet. Det kan skapa lite förvirring när hjärnan automatisk placerar bra serier i ett tidigare årtionde...

Tack för det snabba svaret, förresten. Skall vidarebefordra det direkt.

/Patrik