nya rosa

Josefine Sandström eruriel_84 at hotmail.com
Sat Feb 12 22:05:11 CET 2005

Vill ni höra vad jag tycker?
Jag trodde väl det =)

Jag tycker att den är helt okej, inte lysande men absolut inte värdelös.

Första delen kändes lite som en resebroshyr över brasilien...
Slutet på andra var lite kul....
Tredje och sista var...hm, vad tyckte jag där egentligen...jo, jag tyckte
***** var lite läskig och slutet lite lamt. Ingen direkt överaskning.

Men allt negativt vägs ju upp av den otroligt söta laman =)

  //Josefine