Apple iTunes

Robert Andersson robert.m.andersson at swipnet.se
Mon May 16 23:38:40 CEST 2005

Ja, Barbara Hendricks Disney-CD är verkligen underbar att lyssna på. Jag
köpte CD:n när den var ny för ca 8-9 år sedan. Om nu någon tänker köpa
CD-skivan så var uppmärksam på en sak. Det sista spåret (nr 18) där Barbara
Hendricks sjunger "En dag är prinsen här" på svenska finns endast med på de
CD-skivor som "pressats upp" för den svenska marknaden. För resten av
världen saknas detta spår. En del svenska butiker kan ju ha en importversion
i sina hyllor och då saknas som sagt spår nr 18.

/ Robert Andersson