Sv: Re: Carl Barks Samlade Värk, box 10

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Tis Aug 5 23:18:59 CEST 2008

Hej!

Beslut om fortsatt utgivning av Kalle Ankas Årgångar är inte hundra procent
bestämt.

De fyra kommande böckerna efter del 6 kommer i varje fall att vara Walt
Disney´s serier. Som jag förstått det lär det kunna bli två Walt Disney´s
serier i början av 2009 också, men de har bara spikat schemat tom 2009-01-01
(WS nr 4).

Jag har mejlat vidare inom Egmont Kärnan och kommer givetvis att återkomma här
om/när svar kommer.

Mvh Michael