Frågor...

-= Steamboat Willie =- m8100 at abc.se
Mon Aug 9 13:38:27 CEST 2010

Hej!

Jag behöver ha nio frågor till den traditionella frågesporten på "Världens
längsta bokbord".

Det skall vara tre frågor av kategorin "lätta" frågor  (frågor som vem som
helst kan svara på), tre mellansvåra (som man kan svara på om man är lite
allmänt serieintresserad) och tre "svåra" frågor som man kanske bör vara
aknist, eller väldigt insatt för att kunna svara på.

Frågorna skall vara ankistiska med serieanknytning och de skallv ara av
typen 1x2 med tre alternativa svar.

Jag måste få in frågor före Onsdag, annars så deltar inte NAFS(k).

Maila dem till mig och inte till ankism-listan.

// Steamboat Willie