Kajsa An... Nej, Grytt!

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Sön May 4 12:56:23 CEST 2014

Jag misstänker att det är "Little Dog Lost", ett avsnitt i Disneys
antologiserie som gick av och till på svensk tv under femtio- och
sextiotalen.
http://youtu.be/2m4CzVytGLg

Just scenen med valpen och kvasten har jag faktiskt själv ett svagt
minne av att jag såg som barn, så det avsnittet måste ha visats på
svensk och/eller dansk tv.