Ingen 53

Anders Berglund anders.blund at gmail.com
Tors Nov 26 20:45:05 CET 2015

Övermåttan intressant detta.

Som den nästan felfrie Diös - och många andra med honom - naturligtvis vet
skedde de två första förändringarna, 1956 respektive 1959, inte vid
årsskiftena.
Det fick mig att göra än en tankedykning ned i nörderidjupen och komma upp
igen med funderingen att denna tredje utgivningstaktsförändring strängt
taget kan ha skett redan 2005, dvs. när som helst under tiden 2005-2009,
även om det var först i och med årsskiftet 2009/2010 som det märktes.

Vad tror ni om det?

/339