SV: 210 händelser

Hampus Johansson j.hampus at yahoo.se
Mon Dec 12 17:18:05 CET 2016

Ja, det stämmer att "Knases morfar" var sista frågan. Fram till den hade jag alla rätt men när den kom så gissade jag först fel och sedan rätt. Då fick jag 7 poäng och tävlingen var slut.  Nu när jag gjorde den i efterhand fick jag tio poäng.

    Den måndag, 12 december 2016 14:46 skrev Per Starbäck <per.starback at gmail.com>:

 Jag skrev:
> [...]

Olof skrev (bara till mig) att urlen inte fungerade. Hoppsan! Jag
bytte namn på den men skrev visst gamla namnet i inlägget. Korrekt
skulle vara

  https://nafsk.se/ordning/h16final/

och jag minns inte säkert hur långt den gick innan vi hade en vinnare.
Frågan med "Knases morfar" var i alla fall med minns jag. Kanske var
det frågan efter det som blev droppen.