Nummerskylt 313

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sön Sep 17 19:29:22 CEST 2017

Detta låter spännande! Det finns dock "313" i "Donald Duck: The
Complete Daily Newspaper Comics Volume 1 - 1938-1940", Jag tänker mig
den som en seriös samlarutgivning. Inte har väl de skrivit till "313"
i efterhand i de stripparna?

Där finns det i alla fall i strippen för1940-03-22 (men inte gången
innan det som bilen är med).