Re: Söker serie med Oppfinnar-Jocke

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Ons Dec 8 20:41:46 CET 2021

En utbränd Oppfinnar-Jocke får mig att associera till "Roa sig? Vad är
det?" av Carl Barks där Oppfinnar-Jocke mår dåligt och en läkare säger åt
honom att han är överansträngd och måste sluta arbeta, dvs. uppfinna.
Men ingenting annat stämmer med vad du skrev, så detta är inte till någon
hjälp (men jag skriver visst ändå!).
https://inducks.org/story.php?c=W+WDSF++2-02