Dave R. Smith

Karl-Erik Lindkvist Caltex at algonet.se
Sat Feb 16 12:32:47 CET 2019

Det var tråkigt att höra. Dave var alltid mycket vänlig och
tillmötesgående mot oss svenska ankister när vi ville hälsa på i arkivet
och plockade glatt fram vad det nu än var vi ville titta på.

Hans uppslagsverk Disney A-Z är fortfarande (trots Internet) tämligen
oundgängligt i referensbiblioteket.

/Karl-Erik