Sv: Re: Scarpa

Germund von Wowern germund_vw at yahoo.com
Mon Nov 10 12:20:24 CET 2014

Mmmm, Joakim har rätt - så fort det handlar om någon form av distribution av materialet är ni på hal is. Jag hade börjat med att lägga ribban på en rimligare nivå: lista de serier som saknar översättningar och skriv "amatör"-översättningar i textdokument som de som vill köpa de italienska böckerna får tillgång till. Jag ska t ex köpa bokserien nu när den är komplett, och min italienska är minst sagt skraltig.
/G